Hjem KjendisnyttSlottet informerer: Derfor ble kong Harald innlagt

Slottet informerer: Derfor ble kong Harald innlagt

av Eivind Skår Ertesvåg

Fredag formiddag kom Det norske hoff med en pressemelding som forteller at kong Harald er innlagt på Rikshospitalet.

I pressemeldingen om innleggelsen står det:

«Hans Majestet Kong Harald ble fredag morgen innlagt på Rikshospitalet.»

Nå har slottet sluppet ny informasjon om hvorfor kong Harald er innlagt.

Ikke Covid-19

I pressemeldingen opplyser slottet at kong Harald er innlagt på grunn av tung pust, men at det ikke er snakk om korona.

«Kongen ble i dag tidlig innlagt på Rikshospitalet. Årsaken var tung pust», står det i pressemeldingen.

View this post on Instagram

A post shared by Sosialnytt (@sosialnytt.no)


Videre kan man lese at kongen nå er til utredning.

«Kongen er nå til utredning. COVID-19 er allerede utelukket».

Svært mange nordmenn bruker nå diverse kommentarfelt på Facebook for å ønske god bedring til kongen vår. Du må gjerne legge igjen noen oppmuntrende ord i kommentarfeltet vårt på Facebook.

God bedring Kong Harald.